Tisti, ki ste si blizu s spletom, veste, kaj „influencer“ pomeni.
Mi v Dolce Viti pa smo si ta izraz razložili po slovensko – vplivneži. In že pri razlagi pojma so težave. Kakšni vplivneži so to? Na koga vplivajo? Ali so poznavalci – strokovnjaki, da jim zato sledijo črede njihovih vernikov ali je to kako drugače? Ne, žal je to dejansko to. Množice v svoji pritlehnosti in neznanju iščejo svetilnike, kot vešče luči. Želijo nekaj na hitro izvedeti, na hitro prebrati (daljše in podkrepljeno branje sovražijo, saj nimajo niti znanja in ne časa) in se s tem tujim, na hitro pridobljenim znanjem postavljati pred prijatelji; predvsem elektronskimi.
So ljubitelji dobrih restavracij in so v večini vegani. Ker pa obedi v takšnih gostilnah zahtevajo kar nekaj cekina, so si izmislili trik. Pridejo v gostilno in povedo, da so influencerji (pri nas si to že z nekaj sto sledilci, po svetu pa je tukaj kakšna ničla več) in da bodo napisali slabo recenzijo restavracije, če bi jim obrok zaračunali. Seveda se vsak ustraši in pristane na te, zelo izsiljevalske pogoje. Še dobro, da je letošnja turistična sezona bolj piškava, drugače bi takšnih nespodobnih povabil bilo več.
Je pa grški gostilničar, ki dnevno dobi po nekaj takšnih ponudb v uniformnem odgovoru vsem tem „znalcem“ predlagal, naj obed sicer plačajo, on pa bo za to vsoto hrano daroval tistim, ki res nič nimajo. Zaenkrat ni dobil niti enega pozitivnega odgovora, ker tovrstni „voluharji“ dejansko legalno ropajo.