Pred nekaj minutami se je zaključila tiskovna konferenca, na kateri je Tomaž
Kavčič predstavil svojo blagovno znamko Zemono + selekcija Tomaž Kavčič.
Blagovna znamka je po letih priprav, nabiranja izkušenj skozi generacije in stremenja k
zagotavljanju najboljših sestavin končno pripravljena za trgovske police. Paleta izdelkov,
premijskih po kakovosti, a dostopnih po cenah, bo pestra in široka, navdihuje pa jo zlasti
severno italijanska kuhinja, območje nekdanje Jugoslavije in seveda Slovenija.
Prva izdelka sta Tradicionalni panettone s kandiranimi olivami in brinjem ter Popečeni
hrustljavi panettone. Glede na sezono pa bo nabor izdelkov razširjen z velikonočno pinco,
keksi, krekerji, siri, namazi in paštetami, marmeladami, pršuti… Kot zanimivost velja dodati,
da imata Tomaž Kavčič in Petar Grašo skupni oljčnik, tako bo v ponudbi tudi njuno olje. Gin
Monologue, ki je bil uvrščen med 8 najboljših žganih pijač na svetu, prav tako ne bo manjkal v
spletni trgovini www.zemonoplus.si. Kupcem bodo glede na sezono na voljo npr. tudi izjemno
cenjeni Goriški radič ter črni in beli tartufi. Spletna trgovina bo v celoti zaživela po novoletnih
praznikih.
Zagotovo posebno pozornost vzbuja Tradicionalni panettone s kandiranimi olivami in
brinjem, saj ni znano, da bi še kdorkoli pekel tovrstno sladico:
Novost je tudi Popečeni hrustljavi panettone,
narezan in dodatno popečen panettone, idealen ob kavi, mleku ali čaju.
Na tiskovni konferenci je poleg blagovne znamke zaživela tudi selekcija, pod katero se bo
sprva v največji meri podpisoval Tomaž, kmalu pa se mu bodo pridružili še drugi, katerim
bodo na voljo izkušnje snovalca Zemono +:
Tiskovno konferenco je vodila Irena Yebuah Tiran, ki je v eno od vprašanj vtkala izkušnjo
prvega srečanja s Tomažem.
Tomaž Kavčič se je Ireni zahvalil, da je svoje doživetje delila ter obenem dodal, da si želi prav
tega, da bi sleherni kupec zaznal in vedel, da se je za vsak izdelek trudilo veliko rok, od kmetov
do vseh drugih, ki so vključeni v proces priprave izdelkov.
Misel je zaključil z zahvalo vsem sodelavcem Gostilne pri Lojzetu, da lahko skupaj pričarajo
take izkušnje gostom, trud in požrtvovalno delo, da je lahko danes predstavil svojo blagovno
znamko Zemono +, ki je brez njih ne bi bilo.